Bardzo chciał sprzedać figurkę Żółwie

Grunt to dobra ściema:

Wystawiam w dziale ceramika , nie w innym , bo nie znalazłem działu dla rzeczy wykonanych z muszli . Nie widziałem podobnej figurki. Dla pokazania razem moich różnych figurek wystawiam tutaj . Jestem pewny , że znawcy tematu dokonają i tak trafnego wyboru . Całą kolekcję przejąłem jak leci od Rodziny . Serdecznie Polecam : Przepiękna, prześliczna i przecudna, figurka wykonana w każdym szczególe z muszli przedstawiająca - 5 ŻÓŁWI JEDEN NA DRUGIM OD NAJMNIEJSZEGO DO NAJWIĘKSZEGO. Wspaniała figurka na meble, kominek itp . Figurka w pięknych kolorach różnych rozmiarów muszli i muszelek . Całość wykonana bardzo realistycznie . Tułowie, nogi, głowy, ogonki wykonane z muszelek, trzy głowy od dołu ruchome na drucikach z przeciwwagą jak mają pieski w samochodach, od dołu co druga głowa w kapeluszu z jakiejś cieniutkiej trawki, słomki lub sitowia , oczka jak żywe ze źrenicami nie wiem z czego, dryga i czwarta głowa w okularach z miedzianego drucika. Taka cena za tą figurkę to jak darmo . Wymiary - dla porównania wielkości figurek na zdjęciu obok widok pudełka zapałek ; wysokość całkowita : 11 cm ; podstawa muszli: nogi przednie rozstaw 6cm , tylne 4 cm . ; Stan bardzo dobry . Do wiadomości zainteresowanych: - jeśli jesteś zainteresowany, masz pytania, wątpliwości - PISZ !!! odpowiem tego samego dnia . GORĄCO POLECAM, TANIE KOSZTY WYSYŁKI !!!!! TOWAR TAKI JAK NA ZDJĘCIU !!!!!, WSZELKIE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA email. ZAPRASZAM DO KUPNA :) 100% SATYSFAKCJI KUPUJĄC U MNIE !!!!!!! PEWNY SPRZEDAWCA - PATRZ KOMENTARZE. TOWAR SOLIDNIE ZABEZPIECZONY. INFORMUJĘ NA mail O OTRZYMANIU PRZELEWU, WYSYŁCE - NIE MUSISZ SIĘ MARTWIĆ. ZAPRASZAM NA MOJE INNE AUKCJE. Serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy: